kıroativ.

1.jolene e mim için teşekkür ediyoruz. eren çok mütiş meşgul bi insan olduğu için mimi ben sevdiceğiniz feti yayınlıyor.

2.hihievet.blogpot.com jolenein adresidir.bilgilerinize.

3.ödülün logosunu malesef ki yayınlayamıyoruz teknik bi arızadan ötürü.zaten logoyu kendimiz yaratmamız gerekmiyo mu. yani kreativsek eğer bunu sergilememiz, logomuzla ispat etmemiz dolayısiyle de ödüle layık olduğumuzu göstermemiz gerekiyor. zincirde bi kopukluk olmuş. canımız sağolsun.

4.yedi tane yaratıcı blogır tanımıyorum. ama bu ödülü sevgili yedi izleyicimize armağan ediyorum.benim gözümde hepiniz yaratıcısınız çünkü.çok çelişkili ikircikli bi paragraf oldu.

5.linke gerek yok. zaten sayfanın solunda hepsi durmaktadır. hepinizin gözünden öpüyorum.

6.ederim ya da etmem. bu mime uyuz olduğum her halimden belli.

7.
- kendimi anlatmayı sevmem.
- ahmakıslatan yağmurunun kendisi ahmaktır.
- sekmeli penceremde mutlaka boş bir gogıl sayfası bulunur en başta.
- eren.
- hit mi beybi(!) van mor taym.
- bana ne gerek sütlü börek.
- helal olsun koçum benim.

1 yorum:

gia dedi ki...

ben yaptım feti bi daha yapamam.